Bij Kruger werken wij aan een groot aantal, zeer diverse adviesopdrachten binnen het middelgroot Nederlands bedrijfsleven. Onder andere voor ondernemingen die geconfronteerd worden met complexe of bijzondere bedrijfseconomische situaties, die uiteenlopen van een dreigend faillissement tot concrete strategiebepaling.
Wil jij een 'trusted advisor' worden binnen het middelgroot bedrijfsleven?
Sinds 1988 toonaangevend op het gebied van restructuring en corporate finance binnen het Nederlands middelgroot bedrijfsleven. Onze no-nonsense benadering kenmerkt ons. Alle focus op wat de klant nodig heeft en geen dingen doen die niet nodig zijn. Rapportages zijn geen doel op zich. Onze manier van werken heeft geleid tot een uitstekende reputatie bij alle financiële partijen.
Frank: "Wij focussen ons op het behalen van concreet resultaat en zorgen ervoor dat onze betrokkenheid een positieve impact heeft."
Arend: "Jarenlange kennis en ervaring in veel verschillende sectoren. Dat maakt Kruger de ideale partner om een onderneming bij te staan in bijzondere tijden. Daarbij kan de onderneming rekenen op onze oplossingsgerichtheid en toewijding, maar ook de (Rotterdamse) directheid."
Thessa: "Het belang van de onderneming (onze klant) staat altijd voorop, niet dat van een enkele stakeholder. Wij beïnvloeden en verbeteren het continuïteits- en rendementsperspectief van onze klanten. Hierbij mijden wij geen enkel onderwerp en laten wij individuele belangen niet prevaleren."
Erwin: "Door oprecht en intensief samen te werken met ondernemers, management, commissarissen, financiers en investeerders, hebben we een uitstekende reputatie en een breed netwerk opgebouwd dat we steeds verder uitbreiden. Wij houden graag contact met onze klanten en oud-medewerkers en delen ons netwerk via verschillende events."
Emilie: "Onze sterke cijfermatige onderbouwing objectiveert de situatie en de mogelijke oplossingsrichtingen. Wij kijken echter veel verder dan alleen de cijfers. De situaties waarin we acteren en de vraagstukken die we behandelen zijn complex en ook voor ondernemers niet alledaags. Sociale aspecten, het verhaal van de onderneming en de impact op de wereld om ons heen zijn net zo belangrijk."